PATVIRTINTA Jurdaičių socialinės globos namų direktoriaus 2022 m. spalio 3 d. įsakymu Nr. V-65
JURDAIČIŲ SOCIALINĖS GLOBOS NAMŲ DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO – VADOVYBĖS ATSTOVO KOKYBEI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. BENDRIEJI NUOSTATAI
1. Direktoriaus pavaduotojas – vadovybės atstovas kokybei priskiriamas įstaigos vadovo pavaduotojo pareigybės grupei. 2. Pareigybės lygis – A, kuriam būtinas ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas. 3. Pareigybės paskirtis - dirbti savarankiškai pagal įgytą kvalifikaciją, bendradarbiaudamas su kitais specialistais ir asmenimis. 4. Pareigybės darbo sritis – socialinės globos namų veiklos organizavimas, koordinavimas, įgyvendinimas, kokybės vadybos sistemos veikimo užtikrinimas ir kontrolė. 5. Direktoriaus pavaduotojas – vadovybės atstovas kokybei tiesiogiai pavaldus direktoriui.
II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS
6. Direktoriaus pavaduotojas – vadovybės atstovas kokybei turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 6.1. turėti aukštąjį socialinio darbo ar jam prilyginamą išsilavinimą; 6.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovavimo patirtį; 6.3. gerai žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius teikiamų socialinės globos paslaugų planavimą, organizavimą, teikimą, kokybės vertinimą ir kontrolę, globos namų nuostatus, vidaus tvarkos taisykles, padalinių nuostatus, globos namų darbuotojų profesinės etikos ir socialinių darbuotojų etikos kodeksus. 6.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas ir priimti sprendimus; 6.5. mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“; 6.6. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Direktoriaus pavaduotojas – vadovybės atstovas kokybei vykdo šias funkcijas: 7.1. koordinuoja ir kontroliuoja socialinių paslaugų teikimą globos namų gyventojams; 7.2. savarankiškai planuoja, organizuoja savo veiklą, priima sprendimus; 7.3. rengia globos namų veiklos planą ir ataskaitą; 7.4. rengia globos namų veiklos priemonių planą ir ataskaitą; 7.5. sprendžia naujų asmenų atvykimo ir apgyvendinimo globos namuose klausimus; 7.6. rengia dokumentų projektus dėl informacijos teikimo suinteresuotoms institucijoms; 7.7. atstovauja globos namų gyventojų interesus institucijose pagal savo kompetenciją; 7.8. organizuoja socialinės globos gavėjų ir jų artimųjų apklausas dėl teikiamų paslaugų kokybės, teikia rekomendacijas dėl paslaugų kokybės gerinimo; 7.9. atlieka socialinės globos įstaigoje atitikties socialinės globos normoms vertinimą (įsivertinimą); 7.10. analizuoja pavaldžių darbuotojų mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo poreikį, organizuoja socialinę globą teikiančių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą ir kompetencijos tobulinimą; 7.11. teikia socialinių paslaugų įstaigos vadovui siūlymus dėl kuruojamų padalinių ir (ar) pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo 7.12. teikia socialinių paslaugų įstaigos vadovui siūlymus rengiant įsakymus, taisykles ir kitus socialinių paslaugų įstaigos veiklą reglamentuojančius vidaus teisės aktus, organizuoja socialinių paslaugų įstaigos veiklos srities teisės aktų projektų rengimą, jų svarstymą ir derinimą su kitomis institucijomis, rengia kitus socialinių paslaugų įstaigos veiklos dokumentus; 7.13. rengia ir vysto bendradarbiavimo su kitomis įstaigomis ir organizacijomis projektus; 7.14. koordinuoja socialinio darbo ir sveikatos priežiūros padalinių komandinį darbą, rengia kuruojamų padalinių veiklos planus, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja kuruojamų padalinių veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, kontroliuoja pavaldžių darbuotojų darbo kokybę, koordinuoja pavaldžių darbuotojų darbo grafikų sudarymą; 7.15. pagal savo kompetenciją teikia informaciją gyventojų globėjams, artimiesiems, kitiems fiziniams asmenims; 7.16. mirus globos namų gyventojui sprendžia su asmens mirtimi susijusius klausimus: informuoja artimuosius apie asmens mirtį, organizuoja palaikų palaidojimą; 7.17. tiria įstaigos gyventojų ir darbuotojų skundus, pareiškimus ir teikia išvadas; 7.18. atlieka ypatingų atvejų analizę, teikia išvadas ir rekomendacijas; 7.19. pavaduoja direktorių jo atostogų, ligos, išvykimo ar komandiruočių metu; 7.20. vykdo kitus teisėtus įstaigos vadovo pavedimus, vienkartines užduotis, įsakymus; 7.21. koordinuoja globos namų tarybos veiklą; 7.22. užtikrina socialinių paslaugų teikimą teisės aktų nustatyta tvarka, kontroliuoja teikiamų paslaugų kokybę, teikia socialinių paslaugų įstaigos vadovui socialinių paslaugų teikimo ataskaitas ir pasiūlymus dėl šių paslaugų kokybės gerinimo, organizavimo ir teikimo; 7.23. užtikrina, kad įstaigos kokybės vadybos sistemos procesai būtų̨ nustatyti, įgyvendinti ir prižiūrimi: 7.23.1. informuoja direktorių apie kokybės vadybos sistemos veiklą ir gerinimo poreikį; 7.23.2. užtikrina teisės aktų ir suinteresuotų šalių reikalavimų supratimą̨ visoje įstaigoje; 7.23.3. organizuoja kokybės vadybos sistemos vidaus audito atlikimą̨ visoje įstaigoje; 7.23.4. organizuoja kokybės vadybos sistemos vadovybinės vertinamosios analizės susirinkimus bei medžiagos surinkimą susirinkimui; 7.23.5. užtikrina, kad atitinkami darbuotojai būtų̨ supažindinti su sprendimais, susijusiais su vertinamosios analizės rezultatais ar kitais kokybės vadybos sistemos pokyčiais. 7.24. pagal kompetenciją atstovauja socialinių paslaugų įstaigai valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose, bendradarbiauja su kitais Lietuvos Respublikos ar užsienio fiziniais ir juridiniais asmenimis socialinių paslaugų įstaigos veiklos srityje; 7.25. socialinių paslaugų įstaigos vadovo pavedimu organizuoja savanorišką socialinę veiklą socialinių paslaugų įstaigoje;